Są również popularnym narzędziem reklamy, które szalenie skutecznie odgrywa swoją rolę, dzień w dzień przypominając o naszej firmie w biurze klienta. Jaki kalendarz wybrać? To oczywiście zależy, od naszych preferencji. W realizacji celów marketingowych najlepiej sprawdzają kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze składane, które składają się z powierzchni przeznaczonej na nadruk a także trzech kalendariów, które zawierają miesiąc aktualny a także poprzedni i przyszły. Część górna przeznaczona na przekaz graficzny umożliwia na umieszczenie dowolnej treści reklamowej. Najczęściej są to podstawowe informacje o firmie, tj.: zakres działalności, dane kontaktowe, czy informacje zachęcające do skorzystania z usług. Jak się okazuje, kalendarz trójdzielny dla firm jest realnie efektywnym sposobem, ażeby przypominać o sobie klientom. W szczególności, że stanowi formę upominku, czyli wpływa na budowanie trwałej relacji z klientem. Jeśli już zdecydowaliśmy się na kalendarz trójdzielny, warto analizować, co chcemy umieścić w części przeznaczonej na przekaz graficzny. Mogą to być przykładowo kalendarze trójdzielne z zdjęciami obrazującymi nasz zespół albo zakład pracy. Na prawdę często umieszcza się również zdjęcia produktów. Możemy wybrać dowolne ilustracje, warto jednak zadbać, by oddawały charakter naszej firmy i spotkały się z pozytywnym odbiorem. Ciekawym rozstrzygnięciem jest również umieszczanie grafiki nawiązującej do naszej działalności. To nie zawsze muszą być zdjęcia. Bardzo ważne, żeby w odbiorcach wywoływały wyłącznie pozytywne emocje.
Więcej: zobacz gdzie możesz zakupić kalendarze trójdzielne