Gadżety reklamowe – co trzeba wiedzieć? Przede wszystkim gadżet reklamowy powinien być przedmiotem o wysokiej funkcjonalności. Żaden przedmiot, dosłownie bardzo estetycznie wykończony, nie będzie promował firmy, o ile nie będzie używany przez odbiorcę. W związku z tym na gadżety reklamowe należy wybierać przedmioty praktyczne, najlepiej też poręczne, tj. kalendarze kieszonkowe. Dodatkowe akcesoria powinny dawać spore możliwości personalizacji, a więc umieszczania treści reklamowych, które będą promowały firmę a także jej działalność. Takie sposobów oczywiście stwarzają kalendarze kieszonkowe. Treści reklamowe, takie jak logotypy firmy, mogą być umieszczone na okładce, jak również w środku kalendarza na specjalnych serwisach. W związku z tym możliwości przekazu reklamowego są duże. A dodatkowo kalendarze książkowe w wersji formatu a6 są bardzo poręczne, zmieszczą się w każdej torebce, a więc odbiorca może mieć taki kalendarz w każdej chwili przy sobie. Warto dodać je dnakże, że kalendarze kieszonkowe, tak jak właściwie każdy inny gadżet reklamowy, powinny być wykończone fachowo, tak by posiadały elegancki wygląd. Do wyboru mamy różne rodzaje okładek, które są wykonywane z materiałów takich jak surowce skóropodobne, czy tworzywa sztuczne. Warto zdawać sobie sprawę, że w sytuacji skórzanej okładki możemy zamówić tłoczenie znaku, co zapewnia bardzo ciekawy efekt. Jeśli więc zależy nam na skutecznej reklamy firmy, warto zainwestować w kalendarze książkowe.
Polecamy: zobacz gdzie możesz zamówić kalendarze a6