Ciekawy gadżet promocyjny – kalendarz promocyjny

Ważnym elementem działania każdej firmy jest reklama. Kampanie reklamowe firm są dość trudne i obejmują wiele elementów. Jednym z nich są gadżety reklamowe.

Jest to rozbudowana kategoria produktów, które są wręczane klientom indywidualnie lub przesyłane. Mogą być również rozdawane w takcie wydarzeń takich jak: piknik firmowy, targi branżowe, konferencja czy szkolenia pracownicze. Takie artykuły zawierają treść reklamową, która w podstawowej wersji ma postać logo bądź nazwy firmy. Najczęściej jest ona jednak bardziej złożona i składa się z grafiki i zdjęć. Takim popularnym gadżetem promocyjnym, zwłaszcza pod koniec roku, jest kalendarz trójdzielny dla firm. Warto zatem zaznajomić się z jego cechami. Kalendarz trójdzielny - o czym trzeba wiedzieć? Należy zacząć od jego struktury, która jest bardzo jedyna w swoim stylu. Składa się on z kilku zasadniczych elementów. Górna część, nazywana główką, stanowi miejsce przeznaczone na nadruk, który może przybierać różnorodne formy. Jeżeli ma promować, to na prawdę często są to kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które nawiązują do działalności firmy. Umieszczane jest też logo i w razie konieczności jakieś dodatkowe informacje dotyczące firmy, mogą to być np dane kontaktowe, choćby te najczęściej umieszcza się w stopce, czyli dolnej części kalendarza. Pod główką znajduje się kalendarium, czyli część kalendarza podzielona na trzy części. Są to, zaczynając od góry, miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny i następny. Jest to układ, który jest niebywale praktyczny. Kartki z miesiącami zawierają wiele miejsca na notatki. Prócz tego istnieje możliwość zaznaczania konkretnej daty za pomocą kolorowej ramki przesuwanej na przezroczyst ej nakładce. Firmowy kalendarz trójdzielny powinien być wytworzony z najwyższą starannością. Właściwie każdy jego detal musi być dopracowany. Tylko wręczenie tak przygotowanego upominku przyniesie pożądany efekt.
Zobacz więcej: kalendarz trójdzielny dla firm