Wielu właścicieli sklepów on-line boi się pozycjonowania, bo wydaje im się, że to jest zbyt drogie, a efekty wcale nie są tak dobre, jak można aby oczekiwać. To nie jest prawda.
W rzeczywistości pozycjonowanie sklepu internetowego cennik wcale nie jest tak wysoki, a efekty, jakie można zdobyć z pozycjonowania, są rzeczywiście rewelacyjne. Przecież w pozycjonowaniu chodzi przecież o to, żeby zdobyć możliwie jak najlepsze rezultaty i jednocześnie w żaden sposób nie narazić się Google.
Jeśli zastanawia Cię ile będzie to kosztowało, to w pierwszej kolejności zastanów się nad swoimi frazami. Jakie frazy masz do pozycjonowania? Czy są to frazy popularne, które mają dużą konkurencję, czy wręcz zupełnie inaczej, rywalizacja nie jest wcale taka duża? Im większa konkurencja tym będzie nie najprościej i tym zazwyczaj będzie to więcej kosztowało. Zazwyczaj można kupić pozycjonowanie już za okey. kilkaset zł miesięcznie. W znaczącej liczbie sytuacji można z powodzeniem zmieścić się w takim limicie, gdzie pozycjonowanie ogromnej strony z dużą konkurencją kosztuje powiedzmy 500 złotych, jednak zdarzają się też oferty za 200-300 zł. SEO sklepu internetowego jest inne w współzależności od tego, czy pozycjonujemy na abonament, czy również pozycjonowanie ma charakter efektowny.
Pozycjonowanie na efekt polega na tym, że płacimy za osiągnięcie konkretnych pozycji w danym czasie. Pozycjonowanie sklepu w Google abonamentowo znaczy, że co miesiąc płacimy konkretną ilość pieniędzy, jednak w ramach tej zapłaty wykonywane są jakieś pozycjonerskie działania. Na 100 procent powinno się pamiętać o tym, że dobre SEO sklepu internetowego to nie takie, które wykonywane jest na łubu dubu i nigdy niepewne, ale takie, które robi się stopniowo, dodatkowo mamy gwarancję, że nie narazimy się na żadne obostrzenia ze strony Google. W każdej sytuacji lepiej jest być ostrożnym.